UniPartners

< go back

Wij zijn UniPartners Tilburg! Een bruisend academisch adviesbureau dat als vestiging van een landelijk netwerk al ruim 30 jaar dé brug tussen het bedrijfsleven en studenten vormt.

UniPartners kent een tweeledige missie; enerzijds bieden wij studenten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen binnen de wereld van consultancy. Zo krijg jij, als ambitieuze student, een unieke kans om als studentconsultant praktijkervaring op te doen die je vanuit de collegebanken niet zal krijgen.  Anderzijds bieden wij bedrijven de mogelijkheid om deze gepassioneerde universitaire studenten met de meest recente academische kennis uitdagingen binnen uw organisatie op te laten pakken.

Wat kan UniPartners betekenen voor studenten?

Wij bieden studenten een unieke kans om praktijkervaring op te doen naast hun studie. Dus ben je op zoek naar een uitdagende bijbaan en een boost voor je cv? Dan zit je goed bij ons. De topconsultants van morgen zitten namelijk bij UniPartners! Als student word je gekoppeld aan een project bij een organisatie. Jij bent dan de studentconsultant en wij als bestuurders nemen het projectmanagement op ons. Dat betekent dat je de unieke kans krijgt om een uitdagend vraagstuk van een organisatie aan te pakken. Hoe vet is dat!? Interesse? Schrijf je dan snel in via onze website, zodat je op de hoogte wordt gehouden van de vacatures die op dit moment lopen!

Daarnaast bieden wij studenten de kans om zich professioneel te ontwikkelen als commissielid. Dit kan binnen onze Marketing & Branding commissie of binnen onze Advisory & Network Commissie.

Tot slot bieden wij studenten ook de kans om een supertof én leerzaam bestuursjaar te doen. We bestaan uit zeven bestuurders; 2 parttimers die jaarlijks in februari wisselen en 5 fulltimers die jaarlijks in augustus wisselen.

In contact komen met ons?

Ons kantoor is gevestigd op de campus van Tilburg University, Warandelaan 2, Kamer T616 (Tias Building). Om met ons in contact te komen, kun je je inschrijven via onze website: https://www.unipartners.nl/consultancy-bijbaan-studenten-3/inschrijven/

Mocht je vragen hebben, stuur gerust een e-mail naar: tilburg@unipartners.nl

Tot slot kun je ons altijd bereiken via onze Sociale Media:

Instagram: unipartners_tilburg
Facebook: UniPartners Tilburg